sobota, 16 grudnia 2017

Ciastka orzechowe fit


Oj, bardzo długo mnie nie było, co nie oznacza, że blog przestaje dalej działać.
Będzie, będzie, tyle że z mniejszą częstotliwością jak na razie, co mam nadzieję, że mi wybaczycie!
W zanadrzu mam kilka przepisów, które postaram się dodać jak najszybciej, bo są warte przygotowania - będą w wersji tradycyjnej i w wersji bardziej odchudzonej, fit.
Dzisiaj ciastka bardzo szybkie do przygotowania, 3-składnikowe, nie licząc odrobiny proszku do pieczenia. 
Ciasta orzechowe, bo o nich dzisiaj mowa, będą doskonałą okazją do upieczenia na zbliżające się święta, w wersji fit, gdyż na stołach będzie i tak dużo potraw przygotowanych tradycyjnie.
Łapcie zatem za kawałek kartki, długopis i spisujcie przepis!

Składniki na ciastka orzechowe fit:
  • 4 czubate łyżki masła orzechowego z kawałkami orzechów 100% naturalnego (bez dodatku cukru, soli i oleju palmowego)
  • 4-6 łyżek miodu - ilość wg preferencji
  • 4-5 łyżek mąki ryżowej - w zależności od wilgotności masła orzechowego
  • 1 łyżeczka proszku do pieczenia (można użyć bezglutenowego lub zwykłego)

Jak przygotować ciastka orzechowe fit:
Wszystkie składniki (w temperaturze pokojowej) łączymy ze sobą, a następnie tworzymy wałek, który dzielimy na 16 kawałków.
Każdy kawałek ciasta rolujemy w kulkę, ukladamy na blaszce wyłożonej papierem do pieczenia, delikatnie spłaszczamy dłonią, dodatkowo można odcisnąć kratkę za pomocą widelca. 
Pieczemy ok. 8-10 minut w temperaturze 175-180°C.
Studzimy na kratce i zajadamy.
Smacznego!



2 komentarze:

  1. robię podobne ciacha :) są pyszne i kruchutkie :) czekam z niecierpliwością na nowe przepisy, szczególnie te w wersji fit :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ciacha pyszne i kruchutkie, a do tego bardzo szybko się je robi. Mam nadzieję, że uda się szybko dodać kolejne przepisy, więc zaglądaj!

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...