poniedziałek, 7 sierpnia 2017

Smoothie z jarmużem i chia


Smoothies (koktajle) to bardzo dobry pomysł na szybką i zdrową przekąskę.
Koktajle pijam codziennie i jest to bardzo dobrze wyrobiony zdrowy nawyk, bo dostarczamy w ten sposób porcję owoców i warzyw, a wraz z nimi drogocennych witamin, mikro- i makroelementów.
Dzisiaj koktajl na bazie jarmużu z dodatkiem nasion chia i delikatnym akcentem imbiru.

Składniki na smoothie z jarmużem i chia:
  • garść jarmużu
  • 1 jabłko
  • 1/2 banana
  • 2 łyżeczki soku z cytryny
  • 3/4 łyżki nasion chia
  • plasterek świeżego imbiru - ok. 2 g
  • 1/2 szkl. wody

Jak przygotować smoothie z jarmużem i chia:
Jarmuż pozbawiamy stwardniałych łodyżek, jabłko pozbawiamy tylko gniazda nasiennego, skórkę pozostawiamy.  
Wszystkie składniki przekładamy do kielicha blendera i miksujemy na gładki koktajl.
Smacznego!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...