sobota, 19 sierpnia 2017

Ciasto pomidorowo-bananowe


Dzisiaj absolutna petarda!
Tak! petarda! Słowa absolutnie powtarzam po instagramowej koleżance, od której mam przepis na to cudo (dziękuję Anula!).
Idealnie smaczne, wilgotne, szybkie i mega proste w przygotowaniu ciasto, z którym poradzą sobie nawet Wasze pociechy.
Musicie wypróbować tej wersji ciasta, polecam!!!

Składniki na ciasto pomidorowo-bananowe:
  • 1 puszka pomidorów krojonych
  • 1 dojrzały banan
  • 2,5 szkl. mąki pełnoziarnistej
  • 1/2 szkl. cukru trzcinowego
  • 1/2 szkl. oleju kokosowego rozpuszczonego
  • 1 łyżeczka cynamonu (ja dodaję 2 łyżeczki)
  • 1 łyżeczka proszku do pieczenia

Jak przygotować ciasto pomidorowo-bananowe:
Pomidory z puszki, banana, cukier i olej kokosowy miksujemy/blendujemy razem.
Mąkę mieszamy z cynamonem i proszkiem do pieczenia.
Mokre składniki dodajemy do suchych i delikatnie razem mieszamy, tylko do ich połączenia.
Ciasto przekładamy do formy keksowej (wym. górny 12x25 cm) wyłożonej papierem do pieczenia i wyrównujemy wierzch.
Wstawiamy do nagrzanego piekarnika.
Pieczemy przez około 40-50 minut w temperaturze 180°C.
Po upieczeniu studzimy na kratce.
Jeśli chcecie to całkowicie wystudzone ciasto możecie polać, np. czekoladą, lukrem lub tak jak ja naturalnym masłem orzechowym. 
Smacznego!




8 komentarzy:

  1. Brzmi ciekawie. Kiedyś robiłam koktajl pomidorowo-bananowy i smakował mi. Muszę wypróbować Twój przepis;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciasto jest pyszne, naprawę godne polecenia, warto zaryzykować!😊

      Usuń
  2. Uwielbiam ciasta z dodatkiem bananów:) Wersja z pomidorami jest bardzo ciekawa. Trzeba wypróbować. Smak musi być wyborny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu, polecam wypróbować, bo smakuje obłędnie, a zrobisz je w 5 minut :)

      Usuń
  3. Uwielbiam bananowe, wygląda na bardzo smaczne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zrobiłam i zdecydowanie polecam! Moje może nie wyglądało tak ładnie ale było pyszne, super przepis, jestem zdecydowanie na tak!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i cieszę się, że ciasto zasnakowało :) Następnym razem na pewno będzie pięknie wyglądało!

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...