czwartek, 26 stycznia 2017

Smoothie z płatkami jaglanymi


Koktajle i smoothies często przygotowuję na drugie śniadanie weekendowe, są bardzo szybkie do przygotowania i są naprawdę syte, więc zastępują posiłek, a przy tym to skarbnica witamin i minerałów. 
Zawsze warto je wzbogacić o siemię lniane, sezam, płatki owsiane, jaglane czy inne, podnosi to walory nie tylko smakowe, ale i odżywcze koktajlu.

Składniki na smoothie z płatkami jaglanymi:
  • 1 dojrzały owoc kaki (persymona)
  • 1/2 dojrzałego awokado
  • 1/2 pomarańczy
  • sok z 1/2 cytryny
  • 2 łyżeczki płatków jaglanych
  • 1/2 jabłka+1/2 szkl. wody lub ok. 1/4 szkl. soku jabłkowego

Jak przygotować smoothie z płatkami jaglanymi:
Persymonę, awokado i pomarańczę obieramy.
Wszystkie składniki przekładamy do kielicha blendera i miksujemy na gładki koktajl.
Podajemy zaraz po przygotowaniu.
Smacznego!


2 komentarze:

  1. Witaj Kochana, dotarłam wreszcie na bloga. Piękne miejsce tworzysz! Smoothie bardzo przypadło mi do gustu, a to dlatego, że:
    1. Niedawno po raz pierwszy jadłam khaki :) smaczne jest :)
    2. Dziś po raz pierwszy kupiłam awokado :) - nie wiem jak je przyrządzić, samo w sobie średnio mi zasmakowało :/
    3. Popsuł mi się mikser, ale przymierzam się do kupna nowego rzecz jasna
    4. Od lutego się odchudzam, upss czyli od dziś :)
    5. Płatki jaglane również po raz pierwszy hehe (nawiasem mówiąc naprawdę niezły zbieg okoliczności) miałam dziś w sklepie... w ręku :)
    Aaa przepraszam za gadulstwo :)
    Jak zrobię, dam znać, jak smakowało. Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj w moich skromnych progach!Miło mi Ciebie tutaj gościć!
      Sama widzisz, ze to przepis dla Ciebie kochana.
      Awokado musi być dojrzałe, wtedy jest smaczne, np. lubię na kanapkę z pomidorem, trochę soli i pieprzu, lub na blogu znajdziesz inne propozycje, np. sałatki, w tym też w sam raz na dietę z dodatkiem kaszy jaglanej, koktajle, smarowidełka i krem lub mus czekoladowy z awokado - przepyszny!
      Czekam z niecierpliwością, czy moja propozycja smoothie przypadła Ci do gustu?
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...