piątek, 29 stycznia 2016

Koktajl jagodowy z natką pietruszki, chia i jagodami goji


Koktajle to pomysł na lekkie drugie śniadanie, podwieczorek, przekąskę czy napój imprezowy bezalkoholowy.
Koktajle mają więc spore zastosowanie, a robi się je przecież tak dziecinnie prosto.
Kilka składników miksujemy, przelewamy do szklanki i wypijamy duszkiem lub się nim delektujemy przez słomkę. 
Dzisiaj postawiłam na jagody, które latem zamknęłam w słoiku czy też w pudełku zamroziłam, do tego nieco natki pietruszki, odrobina chia i kilka jagód goji.
Pyyychaaaa!

Składniki:
  • 1 szkl. kefiru
  • kilka gałązek natki pietruszki
  • 3 łyżki jagód pasteryzowanych (przepis), mrożonych lub świeżych
  • 1/2 łyżeczki nasion chia
  • 1 łyżeczka jagód goji
  • opcjonalnie łyżeczka miodu do smaku lub innego słodzidła, np. syropu klonowego,  syropu z agawy czy ksylitolu 

Sposób przygotowania:
Kefir, jagody, natkę pietruszki, chia i jagody goji miksujemy razem na gładki koktajl.
Dosmaczamy ewentualnie miodem czy innym ulubionym słodzidłem.
Po zmiksowaniu przelewamy do szklanki i od razu podajemy.
Smacznego -  na zdrowie!


6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. To dobrze, bo taki koktajl jest nie tylko szybki do przygotowania, smaczny, kolorowy i w dodatku zdrowy.

      Usuń
  2. kolor tutaj powala- jagody zawsze właśnie cudownie barwą :)
    fajny zastrzyk energii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor nastawia pozytywnie, a sam koktajl dodaje energii i zdrowia :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...