czwartek, 5 marca 2015

Koktajl mleczny bananowo-dyniowy


To, że uwielbiam wszelkiego rodzaju koktajle i smoothies nie muszę Wam chyba przypominać, bo na blogu znajdziecie ich naprawdę sporo.
Dzisiejsza wersja jest na mleku z dodatkiem banana i musu dyniowego, którego mam jeszcze niewielki zapas, zamrożonego w małych porcjach. Mus pomroziłam w foremkach silikonowych na muffiny i od czasu do czasu, gdy najdzie mnie ochota na coś dyniowego, to sięgam po niego.
Do przygotowania koktajlu użyłam 2 porcji - 4 łyżki musu, który wcześniej nieco rozmroziłam.
Koktajl bardzo smaczny i pożywny.

Składniki:
  • 1 banan
  • 4 łyżki musu (purée) z dyni - jak przygotować samemu podawałam tutaj
  • 1,5 szkl. mleka (krowiego lub roślinnego)
  • sok z 1 cytryny
  • 1/2 łyżeczki mielonego imbiru
  • 1 łyżeczka mielonego lnu
  • 2 łyżeczki syropu klonowego

Sposób przygotowania:
Do kielicha blendera przekładamy wszystkie składniki koktajlu i miksujemy na gładki koktajl.
Podajemy od razu.
Smacznego!


8 komentarzy:

  1. pełnia smaku, witamin, koloru! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale mi zrobiłaś ochotę na koktajl! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chcesz, by Twojego bloga odwiedzało więcej osób? Dołącz do nas!
    http://katalogsmakow.pl/
    Rejestracja znajduje się w prawym, górnym rogu. Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam wszelkiego rodzaju koktajle, a już zwłaszcza te dyniowe!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysł dobry dla mojego zamrożonego puree:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...