wtorek, 24 marca 2015

Jajka faszerowane bazyliowym pesto


Zapraszam na jajka faszerowane bazyliowym pesto.
Propozycja zarówno na wielkanocny stół, jak i śniadanie czy przystawkę. 
Pyszne - koniecznie wypróbujcie!

Składniki:
  • 4-6 jajek 
  • 4-6 łyżeczek pesto bazyliowego - przepis tutaj (zamiast migdałów użyłam orzechów pecan)
  • szczypta chili
  • opcjonalnie łyżeczka majonezu
  • kilka małych listków świeżej bazylii do dekoracji

Sposób przygotowania:
Jajka gotujemy na twardo - około 10 minut od zagotowania się wody.
Studzimy w zimnej wodzie, obieramy, przekrawamy na pół i wyjmujemy delikatnie żółtka.
Żółtka ucieramy z pesto i szczyptą chili do uzyskania gładkiej masy.
Gdyby masa była za sucha można dodać więcej pesto lub łyżeczkę majonezu, który dodatkowo wzbogaci smak (ja pomijam majonez).
Białka jajek faszerujemy masą, przybieramy listkami świeżej bazylii i od razu podajemy.
Smacznego!



10 komentarzy:

  1. Z całą pewnością wypróbuję Twój dzisiejszy przepis,jak i pozostałe,na jajka faszerowane:)Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prosta i szybka przystawka :)
    Mam nadzieję, że przygotujesz jajka faszerowane, z którejś prezentowanej przeze mnie na blogu propozycji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię pesto i jajka.Na pewno takie przyrządzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będą smakowały :)

      Usuń
  4. Jakie piękne naczynka. Aż zazdroszczę ;) I jajka pyszne, pesto lubię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miły komentarz :)
      A naczynka są z Duka i Bolesławca.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...