czwartek, 8 stycznia 2015

Śniadania do szkoły #6




















Dzisiaj kolejne propozycje na śniadania do szkoły, które przygotowałam jakiś czas temu, ale które dopiero teraz doczekały się na publikację z różnych przyczyn.
Dzisiaj nadrabiam i prezentuję Wam kilka wariacji na proste i efektowne śniadania do lunch boxów :) 













Zestaw I:
  • kawałek ciasta drożdżowego z dynią - przepis tutaj
  • twarożek dyniowy - przepis tutaj
  • śliwka













Zestaw II:
  • sałatka owocowa z jabłka, gruszki i śliwki
  • 2 kromki pieczywa chrupkiego żytniego
  • 2 plasterki sera żółtego wyciętego foremką w kształcie gwiazdki
  • 1/4 czerwonej i żółtej papryki pokrojonych w paseczki
  • ciasteczko z masłem orzechowym - przepis tutaj













Zestaw III:
  • 2 kromki pieczywa chrupkiego żytniego
  • 2 plasterki żółtego sera wyciętego foremką w kształcie gwiazdki
  • 3 plasterki kiełbasy krakowskiej
  • 1/2 gruszki
  • kilka pomidorków koktajlowych
  • kilka plasterków świeżej cukinii
  • amerykańskie ciasteczko z masłem orzechowym - przepis tutaj

9 komentarzy:

  1. ach, gdyby jeszcze tylko ktoś mi codziennie przygotowywał takie lunch boxy do pracy :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie by było, ale samemu też można przygotować, bo to frajda takie komponowanie posiłku ☺

      Usuń
  2. bardzo mi się podoba wykorzystanie silikonowych foremek :) chyba sobie takie kupię i zacznę nosić śniadania do pracy w lunchboxie bo noszenia w papierkach, woreczkach i siateczkach mam dość :) a jako lunchboxa póki co wykorzystam jeden z wiekszych pojemniczków do przechowywania których mam bardzo dużo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy pojemnik się nada, nie musi to być specjalnie do tego lunch box ☺ Cieszę się, że spodobał Ci się pomysł na wykorzystanie silikonowych foremek ☺

      Usuń
  3. Tak,możesz mi robić takie śniadanka,będę wszystko zjadać:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...