poniedziałek, 1 grudnia 2014

Owsianka z bananem i masłem orzechowym



Śniadanie to dla mnie podstawa, a gdy do tego jest zdrowe i pełnowartościowe to jestem w pełni zadowolona.
Dzisiaj proponuję owsiankę z dodatkiem banana i masła orzechowego, która według mnie jest przepyszna.
Polecam Wam wypróbować takie połączenie!

A co u Was na śniadanie?

Składniki:
  • 3 łyżki płatków owsianych górskich
  • 2 łyżki płatków owsianych błyskawicznych
  • 1 banan
  • 2 łyżeczki masła orzechowego - u mnie crunchy
  • 2 łyżeczki lnu mielonego
  • 3/4 - 1 szkl. mleka

Sposób przygotowania:
Płatki owsiane i len zalewamy gorącym mlekiem, przykrywamy spodeczkiem i odstawiamy na około 5 minut do napęcznienia.
Dodajemy masło orzechowe i rozdrobnionego widelcem lub pokrojonego banana, mieszamy i odstawiamy na kolejne 2 minuty.
Podajemy.
Smacznego! 



10 komentarzy:

  1. Zdecydowanie moje ulubione smaki! Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miły komentarz :)

      Usuń
  2. uwielbiam takie kremowe smaki! a przy tym taka miseczka dostarcza mnóstwo energii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, dostarcza energii, witamin, składników odżywczych i można się nią najeść do syta :)

      Usuń
  3. Mam takie samo zdanie na temat śniadań :)
    A ta owsianka - na pewno pyszne rozpoczęcie dnia, a dodatkowo super się prezentuje! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ala bardzo dziękuję za miłe słowa ☺

      Usuń
  4. Kochana,Twoje śniadanka są doskonałe-to już kolejny śniadaniowy post,który świadczy,że dzień zaczynasz od zdrowego jedzenia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś, ja nawet w pracy takie śniadanko sobie przygotowuję :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...