poniedziałek, 10 listopada 2014

Pasta kanapkowa z twarogu i dyni


Dzisiaj na śniadanie przygotowałam sobie domowe smarowidełko do chleba. 
Banalnie proste w przygotowaniu, dosłownie w kilka sekund.
W zamrażalniku mam przygotowane małe porcje musu z dyni, które po rozmrożeniu nadają się niemalże do wszystkiego.
Postanowiłam odmrozić sobie jedną porcję i wykorzystać do przygotowania pasty kanapkowej, bo w lodówce czekał kawałek twarogu, a że nie lubię marnować żywności smacznie go wykorzystałam.

Składniki:
  • 250 g twarogu półtłustego
  • 4-5 łyżek purée z dyni - przepis podawałam tutaj
  • miód lub syrop klonowy do smaku
  • cynamon (opcjonalnie) 

Sposób przygotowania:
Twaróg przekładamy do miski i rozdrabniamy widelcem.
Dodajemy purée z dyni oraz miód lub syrop klonowy do smaku oraz sporą szczyptę lub dwie cynamonu.
Całość mieszamy.
Smacznego!


10 komentarzy:

  1. kolejne świetne zastosowanie dyni:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wersja na słodko?hmm...może się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś, tak na słodko! Koniecznie wypróbuj, smarowidełko jest przepyszne, ostatnio się nim zajadam!

      Usuń
  3. "w trakcie libacji toporem w glowe" - taka gazeta do sniadania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poranna prasa, Głos Szczeciński, co dziwnego, przecież nie muszę czytać tego artykułu...

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...