poniedziałek, 27 października 2014

Śniadania na wynos #4













Dzisiaj kolejna propozycja kilku śniadań do zabrania w pudełku, nie tylko dla naszych pociech.
Wcześniej pokazywałam już kilka propozycji śniadań: #1, #2 i #3, do których zapraszam.
W zeszłym tygodniu nieco uległam dziecku i w pudełku znalazło się także małe co nieco, o które syn się dopominał.
Mam nadzieję, że któryś z zestawów przypadnie Wam do gustu i przygotujecie takie pudełko do szkoły dla dziecia lub do pracy - dla siebie samego.



Zestaw I:
  • pizzerina z sosem dyniowym, kiełbasą i trzema serami - przepis podawałam tutaj
  • jabłko
  • pierniczek w czekoladzie 
  • woda do picia



Zestaw II:
  • 2 kotleciki mielone z ziołami - przepis tutaj
  • wegańska babeczka bananowa - przepis podawałam tutaj
  • jabłko
  • marchewka i pół czerwonej papryki pokrojone w słupki
  • woda do picia


Zestaw III:
  • 3 pierogi ruskie
  • 2 mandarynki
  • ciasteczko typu markiz
  • woda z domowym sokiem wiśniowym - przepis tutaj


Zestaw IV:
  • sałatka z pieczoną dynią, łososiem i olejem sezamowym - przepis znajdziecie tutaj
  • kanapka z ciabatty posmarowana masłem i przełożona żółtym serem
  • jabłko
  • woda do picia


2 komentarze:

  1. Ja chętnie zabrałabym ze sobą każde Twoje śniadanko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, czytając Twoje miłe słowa :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...