piątek, 8 sierpnia 2014

Płatki ryżowe z sezonowymi owocami


Śniadanie to najważniejszy posiłek w ciągu dnia, warto więc poświęcić chwilę by przygotować pełnowartościowe, lekkie i zdrowe danie, które nas nasyci i dostarczy organizmowi niezbędnych witamin.
Płatki ryżowe to idealne śniadanie, a podane z owocami sezonowymi stanowi skarbnicę witamin oraz mikro- i makroelementów.
Dodatkowo płatki ryżowe to produkt bezglutenowy, który możecie przygotować zarówno na mleku jak i na wodzie (przy diecie bezmlecznej).

Składniki (dla 1-2 osób):
  • 1 szkl. płatków ryżowych błyskawicznych Kupiec
  • 1 szkl. mleka lub wody (w wersji bezmlecznej)
  • cukier, miód, ksylitol lub syrop z agawy do smaku (opcjonalnie)
  • szczypta soli morskiej
  • sezonowe owoce: truskawki, maliny, borówki, jagody, jeżyny itp.

Sposób przygotowania:
W rondelku zagotowujemy mleko/wodę.
Dodajemy szczyptę soli i powoli wsypujemy płatki ryżowe.
Gotujemy na wolnym ogniu około 2 minut aż płatki wchłoną mleko/wodę. 
Jeśli lubicie to dosłodźcie do smaku dowolnym słodzidłem.
Przekładamy do miseczki i przybieramy owocami, ewentualnie listkiem melisy.
Smacznego!




wpis promocyjny

8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że zachęciłam Cię do przygotowania takiego śniadanka :)

      Usuń
  2. Uwielbiam płatki ryżowe :)
    Zapraszam też na mojego bloga po śniadaniowe propozycje!

    OdpowiedzUsuń
  3. płatki ryżowe to jedno z moich ulubionych śniadań. pięknie je podałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś trzeba zachęcić dziecię do zjedzenia :) Dziękuję za komentarz :)

      Usuń
  4. mmmniam! niebo w gębie!

    kocham te płatki! ostatnio zrobiłam z nich tartę!:)

    a ja zapraszam na nową domenę mojego bloga tortadellafiglia.com :)
    mam nadzieję, że Ci się spodoba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, płatki ryżowe mają spore zastosowanie, warto więc z nimi poeksperymentować ;)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...