środa, 7 maja 2014

Polędwiczki z kurczaka z pieczarkami i cukinią



Danie smaczne, szybkie, sycące i z porcją warzyw - czego chcieć więcej na szybki obiad?
Kilka prostych składników i obiad w 15 minut gotowy.
Danie można podać z ryżem, kaszą lub makaronem.

Składniki:
  • 400 g polędwiczek z kurczaka
  • 1 nieduża cukinia
  • 250-300 g pieczarek
  • 1 cebula
  • 1 ząbek czosnku
  • 2 łyżki sosu Worcestershire
  • sól morska
  • pieprz czarny świeżo mielony
  • słodka mielona papryka
  • 1-2 łyżki oleju

Sposób przygotowania:
Polędwiczki przyprawiamy solą, pieprzem i szczyptą papryki mielonej.
Obsmażamy na oleju z obu stron na rumiano, zdejmujemy z patelni.
Na tą samą patelnię wrzucamy pokrojoną w piórka cebulę i smażymy aż się zeszkli.
Do zeszklonej cebuli dodajemy pokrojone w plasterki pieczarki i przesmażamy aż zmniejszą objętość.
Dodajemy cukinię pokrojoną w półplasterki i posiekany czosnek, smażymy około 5-7 minut, tak by cukinia zachowała jędrność.
Doprawiamy sosem Worcester, a także solą i pieprzem do smaku.
Smacznego!


8 komentarzy:

  1. Im dłużej przeglądam posty Twojego autorstwa, tym bardziej mi się podobają. Potrawy nie tylko wyglądają mega apetycznie, ale są też tak estetycznie sfotografowane, że aż miło popatrzeć :) Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie,ja mam ochotę zjeść wszystko,co proponujesz:)chyba nie znalazłam przepisu,który by mnie nie zaciekawił,a nawet jeśli tak,to są one w zdecydowanej mniejszości:)

      Usuń
    2. Ty też możesz... bardzo dziękuję za przemiłe słowa ;) Jak czytam takie komentarze to mam jeszcze więcej zapału by tworzyć coraz więcej smacznych dań i robić jeszcze lepsze zdjęcia :) Dziękuję :-)

      Usuń
    3. Aguś nawet nie wiesz ile radości mi sprawiłaś ;-)Tobie również dziękuję za ciepłe słowa :-D

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Justynko bardzo dziękuję! Danie proste i smaczne - polecam B-)

      Usuń
  3. Też lubię eksperymentować, ale ponieważ nie mam jeszcze takiego wyczucia jak np. Ty :) to posiłkuje się internetem.
    Dzisiaj było tak - zajrzałem do "spiżarni" i wpisałem to co miałem (poledwiczki, pieczarki, cukinia) w wujka gugla i bach trafiłem do Ciebie. Danie proste i super smaczne! Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż byśmy zrobili bez wujka Gugla :)
      Ale poważnie, to bardzo się cieszę, że wypróbowałeś mój przepis.
      Staram się, aby dania była naprawdę proste i z łatwo dostępnych i sezonowych składników :)
      Pozdrawiam i zapraszam do częstszych odwiedzin i czerpania pomysłów :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...