czwartek, 8 maja 2014

Koktajl bananowo-wiśniowy



Otworzyłam ostatni słoik wiśni pasteryzowanych, które użyłam do ciasta, a pozostał sok.
Nie lubię marnotrawstwa w kuchni, więc przygotowałam pyszny wiśniowy koktajl na bazie soku spod pasteryzowanych wiśni.
Wyszedł pyszny i bardzo wiśniowy!
Już z niecierpliwością czekam aż zakwitnie wiśnia na działeczce teściów!

Składniki:
  • 1 szkl. maślanki
  • 1 mały banan
  • 1/2 szkl. soku z wiśni pasteryzowanych - przepis podawałam tutaj
  • łyżeczka miodu (opcjonalnie)

Sposób przygotowania:
Do dzbanka blendera wlewamy maślankę, sok wiśniowy i dodajemy banana.
Całość miksujemy na gładki koktajl.
Dosładzamy ewentualnie miodem do smaku i od razu podajemy.
Smacznego!


10 komentarzy:

  1. Smaczna kompozycja:) Twój kwiat z boku przypomniał mi wakacje u cioci,moim rodzicom nie udało się nigdy wyhodować kwitnącej wersji:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Aguś :)
      Moja hoja kwitnie kilka razy w roku, ale podobno są męskie osobniki, które nie kwitną, może moja jest żeńskim osobnikiem :)

      Usuń
    2. Najprawdopodobniej:)rodzice zatem mieli"chłopca" hahaha

      Usuń
  2. wspaniały smak, wspaniały kolor! szklanka pełna dobroci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, szklaneczka pełna zdrowia i słońca :)

      Usuń
  3. Jak dla mnie, niebywale oryginalne połączenie! Gratuluje otwartego umysłu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja myślałam, że to takie normalne i proste połączenie. Cieszę się, że tak uważasz.
      Dziękuję za miły komentarz :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...