piątek, 4 kwietnia 2014

Jajka faszerowane pastą z suszonych pomidorów



Któż nie lubi jaj faszerowanych?
Są bardzo proste do przygotowania i sprawdzają się w wielu sytuacjach, np. na imprezach, śniadaniach czy na stole wielkanocnym.

Składniki:
  • 4-5 jajek
  • 3-4 suszone pomidory w oleju
  • 1 łyżka majonezu
  • pieprz świeżo mielony
  • szczypta soli

Sposób przygotowania:
Jajka wkładamy do wody, gotujemy na twardo (ok. 10 minut od zagotowania się wody), studzimy, obieramy i przekrawamy wzdłuż na pół, wyjmujemy żółtka.
Żółtka jaj wraz z suszonymi pomidorami i majonezem miksujemy na gładką masę.
Doprawiamy pieprzem i ewentualnie szczyptą soli (ja nie dosalałam już farszu).
Połówki białek jaj wypełniamy pastą pomidorową i przybieramy kawałkiem suszonego pomidora i np. świeżym tymiankiem czy rzeżuchą.
Smacznego!



11 komentarzy:

  1. Pięknie podane:)tylko brać i zjadać ze smakiem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za bardzo miły komentarz!
      Fakt - jajka są bardzo smaczne :)

      Usuń
  2. cudne zdjęcia - podpatrzę patent :]
    a sama pasta jak dla mnie świetna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że podobają Ci się moje zdjęcia!
      A pasta ta to żaden patent, większość past do jaj faszerowanych opiera się o żółtka i majonez, dodałam tylko suszone pomidory, które uwielbiam!
      Dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń
  3. super pomysł na farsz do jajek;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam obsesję na punkcie faszerowanych jajek. Zwłaszcza jak zapraszam gości. Obowiązkowo muszą pojawić się na stole. Takich jeszcze nie robiłam. Wrzucam do ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że podrzuciłam Ci nowy pomysł na farsz do jajek, a goście, którym je przygotujesz, będą na pewno zadowoleni :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...