poniedziałek, 24 lutego 2014

Tosty hawajskie


Pierwszy raz takie tosty jadłam kilkanaście lat temu.
Pamiętam, że przygotowywał mi je mój kuzyn na kolację, podczas mojego miesięcznego pobytu w Niemczech.
Bardzo mi zasmakowały i od tamtej pory dość często je przygotowuję czy to na śniadanie czy kolację. 
Szybkie, bardzo proste do przygotowania i niesamowicie smaczne.

Składniki:
  • chleb tostowy pełnoziarnisty
  • ser żółty
  • szynka gotowana
  • plastry ananasa

Sposób przygotowania:
Na kromki chleba tostowego układamy po plastrze szynki, ananasa i sera żółtego.
Zapiekamy w piekarniku przez około 10-15 minut w temperaturze 180°C aż ser się rozpuści i lekko zapiecze.
Podajemy gorące.
Smacznego!




8 komentarzy:

  1. pyszny pomysł, tez takie robię, wszystkim smakują w domu:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justynko!
      Widzę, że jest więcej wielbicieli takich śniadań :)

      Usuń
  2. śliczne, pyszne i proste! czego chcieć więcej na śniadanie?
    Pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, takie proste i smaczne śniadanka smakują najlepiej :)

      Usuń
  3. Pyszne,lekkie śniadanko:)Smakowałoby nie tylko na tarasie do słoneczka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Dzisiaj jest bardzo słoneczny dzień, więc i śniadanko musiało być słoneczne :)

      Usuń
  4. moja mama robi czasem kotlety po hawajsku :) na zwykły drobiowy kotlet (prawie usmażony) dajemy plaster ananasa i sera, przykrywamy, czekamy aż ser się rozpuści i już :) pychotA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ja także robię kotlety hawajskie i muszę przyznać, że bardzo lubię takie połączenia mięsa z owocami :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...