piątek, 24 stycznia 2014

Kasza manna bananowa z żurawiną



Bardzo lubię takie śniadania, choć jako dziecko nie przepadałam aż tak za kaszą manną.
Najbardziej lubiłam ją polaną sokiem babcinej roboty: malinowym czy z czarnej porzeczki.
Dzisiaj urozmaicam ją i dodaję przeróżne dodatki, poczynając od banana a kończąc, np. na czekoladzie.

A Wy jak lubicie podaną kaszę manną?

Składniki:
  • 1 szkl. mleka
  • 3 łyżki kaszy manny
  • 1 dojrzały banan
  • 1 łyżka suszonej żurawiny

Sposób przygotowania:
Do rondelka wlewamy mleko, dodajemy żurawinę i podgrzewamy.
Dodajemy rozgniecionego banana i gotujemy do zagotowania się mleka.
Do gotującego się mleka wsypujemy cieniutką strużką kaszę mannę, cały czas mieszając.
Gotujemy chwilę aż kasza wchłonie mleko i zgęstnieje.
Podajemy.
Smacznego!

9 komentarzy:

  1. całe wieki nie jadłam kaszy manny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czas nadrobić :) Kasze są nie tylko smaczne, ale i zdrowe!

      Usuń
  2. Kaszę mannę uwielbiam pod każda postacią ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To całkiem jak ja :) Ta wersja bardzooo mi odpowiada :)

      Usuń
    2. Witam Was w klubie kaszożernych :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Ja nawet na kolację czy na deser lubię, nie tylko na śniadanie :)

      Usuń
  4. To przepis na jedną, dwie porcje?

    OdpowiedzUsuń
  5. W zasadzie na jedną dużą porcję lub dwie mniejsze :)
    Przyznam się szczerze, że uwielbiam bardzo kaszki i sama zjadam taką porcję :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...