wtorek, 10 września 2013

Jajka sadzone w papryce


Dzisiaj jajka sadzone dedykowane dzieciom.
Jajka wyglądają jak kwiaty, bardzo kolorowo, świeżo i są smaczne, a dodatkowo zawierają porcję warzyw.
Danie na pewno przypadnie do gustu niejadkom.
A na pewno ucieszą każde dziecko przed wyjściem do szkoły - kolorowe śniadanie i dzień jest piękniejszy :)
Przygotujcie takie jajka swoim dzieciom!

Składniki:
  • kolorowa papryka (możecie użyć jednego koloru, u mnie czerwona, żółta i zielona)
  • jajka
  • szczypiorek
  • sól morska
  • pieprz kolorowy świeżo mielony
  • olej 

Sposób przygotowania:
Paprykę myjemy i kroimy na plastry o grubości około 1-1,5 cm i usuwamy pestki.
Na rozgrzaną patelnię wlewamy odrobinę oleju i smażymy paprykę po około 1-2 minut z obu stron.
Gdy papryka zmięknie wbijamy do środka jajko i smażymy na niezbyt wysokim ogniu aż się białko zetnie.
Jajka doprawiamy solą i pieprzem do smaku i posypujemy posiekanym szczypiorkiem.
Smacznego!


11 komentarzy:

  1. Muszę w końcu zrobić, wszyscy to dodają, proste i smaczne a ja nie mam weny jakoś. :D Zapraszam w odwiedziny do mojej studenckiej kuchni. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są bardzo smaczne, łatwe do przygotowania, więc warto je choć raz przygotować :)

      Usuń
  2. Ależ one słodko wyglądają -zachęcą takim widokiem niejedno dziecko i nie tylko ;-)

    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Natko za miłe słowa - rzeczywiście nie tylko dla dzieci, ja często z synkiem je jadam :)

      Usuń
  3. Jakie śliczne:)fajna sprawa z paprykowymi "foremkami",spróbuję,czy podziałają na mojego syna:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś na pewno podziałają!
      Dziękuję za komentarz :)

      Usuń
  4. Robiłam tylko w bułce, ten pomysł też fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. po zapoznaniu się z przepisem zrobiłem mojej lubiej sadzone właśnie w tej postaci - była zadowolona chociąż nie cierpi sadzonych - dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mirosław bardzo się cieszę, że smakowały Twojej lubej podane w takiej postaci sadzone:)

      Usuń
  6. Przecudne! uwielbiam sadzone jajka, a w takiej paprykowej foremce muszą być po prostu przesmaczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa :)
      Jajka rzeczywiście są przesmaczne!

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...