środa, 18 września 2013

Francuskie hot-dogi (parówki w cieście francuskim)


Bardzo szybka, prosta i smaczna propozycja na hot-dogi w innym wydaniu.
Parówki owinęłam paskami ciasta francuskiego i zapiekłam.
Mój syn bardzo je lubi. 
Doskonałe na kolację, jako przekąska czy jako ciepła przystawka na imprezach.

Składniki:
  • 1/2 opakowania ciasta francuskiego świeżego
  • 5-6 dobrych gatunkowo parówek
  • olej

Sposób przygotowania:
Parówki obieramy z osłonek.
Ciasto francuskie kroimy na paski o szerokości ok. 1 cm.
Ciasto owijamy wokół parówki tak, aby jedna warstwa lekko nachodziła na drugą.
Układamy na blasze wyłożonej papierem do pieczenia i delikatnie smarujemy olejem.
Pieczemy około 15-20 minut w temperaturze 200°C.
Podajemy gorące.
Smacznego!


9 komentarzy:

  1. Coraz częściej mam na nie ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. doskonały pomysł na ciepłą kolację lub śniadanie:) prezentują się świetnie:)

      Usuń
  2. Moje dziecko pochłonęłoby cały talerz tych pyszności:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie Aguś już wiesz co zrobić na kolację dziecku :)

      Usuń
  3. Ja również je uwielbiam :)
    Smaczne wyglądają ...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...