środa, 26 czerwca 2013

I w tym roku zostałam nominowana do Liebster Blog Award


W zeszłym roku byłam nominowana przez dwa blogi, a i w tym roku spotkał mnie ten zaszczyt, za który z całego serca dziękuję. To dla mnie wiele znaczy, wiem, że tu zaglądacie, a to z kolei motywuje mnie do dalszej pracy.
Dziękuję Witoldowi z bloga Se pichce i Rebece z bloga (nie) tylko kuchnia, a także Dorocie z bloga testuje-pisze-co-mysle-nie-oszukuje.

Zasady zabawy:

Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechniania. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował. 


Pytania z bloga Se pichce:

1.  Jakiej muzyki słuchasz podczas gotowania ?
2.  Wolisz ostre czy słodkie ?
3.  Najlepsza pora na gotowanie to ?
4. Ulubiona przyprawa ?
5. Najczęściej gotowane danie ?
6. Klasyka czy nowoczesność ?
7. Szpinak ?
8. Ulubiona ciekawostka ?
9. Kawa czy herbata ?
10.  Wysoko czy nisko ?
11. Początek dnia to ?

Moje odpowiedzi:

1. zależy od humoru, pory dnia.
2. słodkie!
3. gotuję w sumie o każdej porze dnia, zaczynając od śniadania, a kończąc czasami późnym wieczorem.
4. cynamon
5. jest ich tyle, że nie pamiętam. Choć staram się zawsze coś nowego wprowadzić do potrawy, którą często przygotowuję, i w ten sposób mam coś nowego!
6. nowoczesność z nutką klasyki lub na odwrót!
7. uwielbiam!!!
8. zależy z jakiego zakresu masz na myśli ciekawostkę?
9. dobra herbata.
10. wysoko.
1. kolejne, nowe wyzwania, nie tylko kulinarne!


Pytania z bloga nie tylko kuchnia:

1.    Prowadzę bloga ponieważ… 
2.    W wolnej chwili… 
3.    Nie wyobrażam sobie poranka bez… 
4.    Na urodziny marzy mi się… 
5.    Kupne czy domowe? 
6.    Czytam… 
7.    Lego czy Barbie? 
8.    W życiu cenię… 
9.    Jak dorosnę chce zostać… 
10.  Gotuję… 
11.  W swoim życiu lubię…

Moje odpowiedzi:
 
1. w ten sposób realizuję swoją pasję.
2. słucham muzyki.
3. śniadania.
4. już po urodzinach,… ale chciałam szklaną miarkę Pyrex, ale w Polsce chyba takich nie ma J
5. zawsze wybieram domowe.
6. …bo lubię!
7. już dawno z tego typu zabawek wyrosłam, ale zawsze wolałam prace manualne, więc wybieram lego.
8. szczerość.
9. już dorosłam i chyba robię to co lubię…
10. …, bo to lubię, bo to mnie fascynuje i relaksuje.
11. to, że mogę blogować i dzielić się moją pasją z innymi.  


Pytania z bloga Testuje-pisze-co-mysle-nie-oszukuje

1. Twój sposób na nudę?
2. Wymarzone wakacje...?
3. Czy masz czas na swoje pasje?
4. Twój ulubiony film?
5. Gdy pada deszcz to...?
6. Umiałabyś udzielić pierwszej pomocy?
7. Najtrudniejsze w prowadzeniu bloga jest?
8. Gdybyś mogła się przenieść w czasie to gdzie byś teraz była?
9. Lubisz zwierzęta?
10. O czym jest Twój blog?
11. Opisz siebie w kilku zdaniach?

Moje odpowiedzi:

1. Ja właściwie nigdy się nie nudzę; mam zawsze głowę, myśli i ręce zajęte, zawsze coś robię!
2. Chciałabym zwiedzić Amerykę i Australię!
3. Moją pasją jest blogowanie, więc codziennie realizuję swoje pasje!
4. Mam wiele ulubionych filmów, np. Twierdza, Con Air, Uwierz w ducha, Dirty dancing, Nigdy w życiu...
5. Gdy pada deszcz...mnie nie przeszkadza, biorę parasol i idę na spacer!
6. Kilka miesięcy temu miałam okazję udzielić pierwszej pomocy dziewczynie, która nagle zemdlała w autobusie...udało się, pomogłam i dziewczyna ocknęła się po kilku minutach!
7.Chyba tworzenie ciekawych, niebanalnych przepisów, kombinowanie ze smakami i uchwycenie na zdjęciu "smaku" potrawy, tak by ją się chciało zjeść.
8. Bez zastanowienia od razu odpowiadam - w moim ukochanym mieście jakim jest Słupsk - brakuje mi tego miejsca i ludzi, których znam i kocham!
9. Kocham zwierzęta, szczególnie psy.
10. To blog kulinarny, o gotowaniu, ale nie tylko - znajdziecie kilka rad i wskazówek, np. dekorowanie stołu.
11. Zapraszam do zakładki "O mnie" - tam opisałam w kilku zdaniach o sobie i o tym co kocham robić. 

Moje nominacje:

Ale babka


Moje pytania do nominowanych autorów blogów:


1. Dlaczego prowadzisz bloga?

2. Znienawidzona potrawa z dzieciństwa?

3. Twoje popisowe danie?

4. Gotowanie czy pieczenie?

5.Ostatnio przeczytałam/em...

6. Spacer czy kino?

7. Romantycznie czy hardcorowo?

8. Twoja ulubiona przyprawa?

9. Bez czego nie wyobrażasz sobie życia?

10. Potrawa, którą ostatnio zachwalała Twoja rodzina lub znajomi?

11. Co powinnam zmienić na swoim blogu?


Jeśli ktoś ma ochotę (spoza osób nominowanych) może odpowiedzieć na moje pytania w komentarzu do tego postu, zapraszam do zabawy - w ten sposób będę mogła Was bliżej poznać!


10 komentarzy:

  1. Dziękuję za nominację, też odpowiadałam w zeszłym roku na blogu. ale dla Ciebie odpowiem i tutaj:
    1. Dlaczego prowadzisz bloga? Aby mieć wszystkie swoje przepisy w jednym miejscu w każdej chwili i każdym miejscu dostępne oraz aby znajomi i czytelnicy mogli z nich korzystać.

    2. Znienawidzona potrawa z dzieciństwa? kotlety mielone i wątróbka

    3. Twoje popisowe danie? ciasto marchewkowe z ananasem lub pizza na cienkim cieście

    4. Gotowanie czy pieczenie? Pieczenie :)

    5.Ostatnio przeczytałam/em... swoją pracę magisterską haha!

    6. Spacer czy kino? spacer

    7. Romantycznie czy hardcorowo? romantycznie

    8. Twoja ulubiona przyprawa? oregano

    9. Bez czego nie wyobrażasz sobie życia? bez miłości :) a z kulinariów bez truskawek :)

    10. Potrawa, którą ostatnio zachwalała Twoja rodzina lub znajomi? sernik na zimno z truskawkami

    11. Co powinnam zmienić na swoim blogu? ja nie przepadam za pochyłą czcionką więc trochę mnie denerwuje :)


    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ta z pośród osób nienominowanych ale że często odwiedzam twój blog postanowiłam odpowiedzieć na pytania :)

    1. Gotowanie to moja pasja i chyba wkrótce praca. Bloga prowadzę aby dzielić się swoimi przepisami z innymi i żebym mogła zgromadzić przepisy w jednym miejscu.

    2. Znienawidzona potrawa z dzieciństwa - barszcz czerwony

    3. Nie mam pojęcia może tarta z owocami

    4. Zdecydowanie gotowanie

    5. Ostatnio przeczytałam " Czy wiesz co jesz- Poradnik Konsumenta "

    6. Długi spacer

    7. Romantycznie

    8. Bazylia

    9. Bez rodziny, bez szczęścia i miłości

    10. Hhmmm chyba Tartaletki z budyniem i truskawkami

    11. Nic, według mnie twój blog jest świetny, często ciebie odwiedzam i nie mam żadnych zastrzeżeń.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za odpowiedź na moje pytania i ciesze się, że odwiedzasz moje skromne progi bloga :)

      Usuń
  3. Bardzo dziękuję za nominację:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie mogę pojąć o co tutaj chodzi? To coś jak łańcuszek szczęścia:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest łańcuszek szczęścia, tylko nominacja dla najlepszego bloga :) Coś w rodzaju Oskarów dla blogerów :) A przy okazji odpowiadamy na pytania, dzięki którym czytelnicy mogą trochę nas poznać :)

      Usuń
  5. Mufinko, slicznie dziekuje za Twoja nominacje. To dla mnie wielkie wyroznienie! A znalesc sie w tak swietnym gornie to podwojna radosc.

    z checia odpowiem na Twoje pytania tutaj,a nastepnie skrobne maly post)

    1. Dlaczego prowadzisz bloga?- poniewaz lubie sie dzielic radoscia pichcenia)

    2. Znienawidzona potrawa z dzieciństwa?- szpinak, ale teraz jadam

    3. Twoje popisowe danie?- wybieram ciasto: cassatta siciliana

    4. Gotowanie czy pieczenie?- zdecydowanie pieczenie)

    5.Ostatnio przeczytałam/em...- “Zumba living- dalla palestra alla cucina”

    6. Spacer czy kino?- spacer

    7. Romantycznie czy hardcorowo?- romantycznie…

    8. Twoja ulubiona przyprawa?- rozmaryn i cynamon

    9. Bez czego nie wyobrażasz sobie życia?- bez rodziny…

    10. Potrawa, którą ostatnio zachwalała Twoja rodzina lub znajomi?- smakuje prawie wszystko, ale ostatnio to bylo ciasto drozdzowe z truskawkami)

    11. Co powinnam zmienić na swoim blogu?-jesli taki Tobie sie podoba to NIC))

    pozdrawiam serdecznie,
    mia cucina sofieta( kasia s)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za udzielenie odpowiedzi na moje pytania...ciesze się razem z Tobą :)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...