poniedziałek, 27 maja 2013

Wyniki konkursu "Danie z kaszą"



Witam Was słonecznie!

W konkursie wzięło udział kilka osób (widocznie nie lubicie kasz!), ale za to bardzo smakowite, zdrowe i kolorowe dania.
Z przyjemnością czytałam Wasze przepisy i oglądałam zdjęcia gotowych potraw. 
Serdecznie dziękuję Wam za przepyszną zabawę i zapraszam na wyniki!

Zwycięzcami zostały:
  • Magda Tabaczyk - Sałatka kuskus z curry

  • Agnieszka Chrzanowska - Wiosenna sałatka z kaszą jęczmienną
 

  • Ela Tonderys - Kotleciki z kaszy jaglanej i quinoa


  • Olga Smolec - Kmoch - Perły na śniadanie
 


  • Agnieszka Słomczewska - gulasz wieprzowy z kaszą gryczaną
 

Zwyciężczyniom serdecznie gratuluję i proszę o przesłanie danych adresowych do wysyłki nagród na adres mufinka79@wp.pl

Jeśli możecie wyślijcie adresy dzisiaj, abym mogła przekazać szybko je sponsorowi - bo ja,- jak Wam wspominałam wcześniej - wyjeżdżam na miesiąc do sanatorium :)

Pozdrawiam!

6 komentarzy:

  1. Gratulacje ;) Wszystkie dania wyglądają niezwykle smakowicie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zgadzam się z Tobą, Kruszynko :)

      Usuń
  2. Ela Tonderys27 maja 2013 14:57

    Dziękuje OGROMNIE!! :) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję, ale mi zrobiłaś niespodziankę;) Życzę udanego pobytu w sanatorium! Pozdrawiam Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę i jeszcze raz gratuluje wygranej - sałatka wygląda przesmacznie!

      Pozdrawiam :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...