Zielona pasta z awokado


Zapraszam dzisiaj na bardzo smaczną zieloną pastę kanapkową z awokado.
Idealna na śniadanie do smarowania pieczywa czy jako dip do surowych warzyw.
Polecam tę pastę z uwagi na jej walory wartościowe - awokado zawiera bardzo łatwo przyswajalne tłuszcze, moc witamin i pierwiastków, zawiera kwas foliowy, a przede wszystkim pozwala spalić nadmiar tłuszczu.
Poza walorami zdrowotnymi, awokado ma także pyszny smak, a osoby będące na diecie mogą używać awokado jako smarowidełka do pieczywa zamiast masła - wskazane u osób będących na diecie czy chorych na cukrzycę i miażdżycę.

Składniki na zieloną pastę z awokado:
  • 1 dojrzałe awokado
  • 1 jajko ugotowane na twardo
  • 1 łyżeczka soku z cytryny
  • 1/2 ząbka czosnku
  • szczypta chili w płatkach
  • sól morska

Jak przygotować zieloną pastę z awokado:

Awokado przekroić wzdłuż na pół, usunąć pestkę i łyżką wydrążyć miąższ.

Miąższ awokado wraz z sokiem z cytryny, jajkiem i połową ząbka czosnku miksujemy blenderem na gładką pastę.

Doprawiamy do smaku solą morską i szczyptą płatków suszonego chili.

Pastę schładzamy.

Smacznego!

Komentarze