poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Omlet z białek z otrębami


Zapraszam na bardzo szybki, bardzo prosty i bardzo smaczny, a zarazem dietetyczny omlet na bazie białek z dodatkiem zdrowych otrębów.
Bardzo delikatny i puszysty, a jednocześnie sycący dzięki dodatkowi otrąb. 
Omlet idealny na śniadanie czy kolację i dla osób dbających o linię. 

Składniki:
  • 3 białka jaj
  • 3 łyżki otrąb owsianych
  • 1 płaska łyżka mąki pszennej
  • szczypta soli morskiej

Sposób przygotowania:
Białka jaj ubijamy ze szczyptą soli.
Dodajemy mąkę i dalej ubijamy aż do uzyskania sztywnej piany.
Do ubitych na sztywno białek dodajemy otręby i delikatnie przy pomocy łyżki mieszamy.
Omlet smażymy na dość rozgrzanej, suchej patelni z obu stron na rumiano.
Jeśli chcecie do smażenia możecie użyć łyżeczki masła.
Podajemy od razu z domową konfiturą.
Smacznego!



11 komentarzy:

  1. brzmi super-łatwo i mega-zdrowo :) na pewno wypróbuję! dziś na bezmięsny obiad w ramach zdrowego żywienia zrobiłam makaron razowy z tuńczykiem, suszonymi pomidorami, porem, czarnymi oliwkami oraz dodatkiem pestek dyni i słonecznika. Smakowało nieziemsko, aż się Mój_za_dwa_tygodnie_mąż zdziwił :P w sensie że wegetariańskie może być dobre ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo dobre, przed chwilą zjadłam ! i poleciłabym na drugie śniadanie :) bo jest jednak troche mało sycące :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie jem omlet z bialek na drugie śniadanie. Jest ciekawy smak 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W gotowaniu właśnie to jest najważniejsze, aby próbować nowych smaków :)

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny przepis :) Wykorzystam go dzisiaj rano na śniadanie :) Jeżeli mogę to wykorzystam go u siebie na blogu. Przy okazji zapraszam do mnie http://wkuchnifacet.blogspot.com Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że zasmakował omlet. Jeśli chcesz wykorzystać przepis na swoim blogu to proszę podaj źródło :)

      Usuń
  6. Muszę przyznać, że nie nie spodziewałam się fajerwerków, ale omlet okazał się przepyszny! To były świetnie zainwestowane białka pozostałe po tiramisu. Dodałam do niego jeszcze nasion chia. Mam tylko nadzieję, że po obróbce termicznej nie stracą swoich magicznych właściwości. Świetnie smakował z dżemem z fig, polecam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Barbaro, cieszę się, że jednak zaufałaś mi i jednak przygotowałaś ten omlet. Ja go uwielbiam, pyszny z różnymi dodatkami, najbardziej lubię go na słodko :)
      Pozdrawiam i zapraszam do skorzystania z innych przepisów :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...