piątek, 15 marca 2013

Pasta z tuńczyka z twarogiem, jajkami, papryką i kaparami


Szybka, prosta i bardzo smaczna pasta z tuńczyka. 
Swoimi kolorami i smakami przywołuje mi wiosnę.  
Idealna na śniadanie, kolację, do smarowania pieczywa czy jako farsz do jaj faszerowanych. 

Składniki:
  • 1 puszka tuńczyka w sosie własnym
  • 150 g twarogu półtłustego
  • 2-3 jajka
  • 1/2 czerwonej papryki
  • 2 łyżki kaparów
  • koperek
  • szczypiorek
  • 2 łyżeczki musztardy
  • 2-3 łyżki majonezu
  • sól morska
  • pieprz czarny świeżo mielony

Sposób przygotowania:
Jajka gotujemy na twardo, studzimy, obieramy i drobno kroimy.
Paprykę, szczypiorek, koperek i kapary siekamy drobniej.
Do miseczki wkładamy twaróg i widelcem rozdrabniamy, dodajemy posiekane jajka, paprykę,  kapary, musztardę, majonez i dokładnie mieszamy do uzyskania jednolitej masy.
Na koniec dodajemy tuńczyka - lubię widoczne kawałki, a nie chcę mieć papkowatej masy. Dodajemy także koperek, szczypiorek, doprawiamy solą i pieprzem do smaku i ponownie mieszamy. Pasta najlepiej smakuje schłodzona.
Smacznego!

8 komentarzy:

  1. BARDZO BOGATA I UROZMAICONA.
    PODOBA MI SIĘ TAKA WERSJA!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Zdałam się na intuicję i jak zawsze mnie nie zawiodła :)

      Usuń
  2. Masz bardzo ładne zdjęcia na blogu :)) Mogłabyś zdradzić jakiego aparatu używasz? :) (wiem,wiem - aparat to nie wszystko).

    Poza tym upatrzyłam sobie już na twoim blogu makaron z wieprzowiną - bo bardzo apetycznie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słodka Babeczka bardzo dziękuję za miły komentarz.
      Ciesze się, że podoba Ci się mój blog i zdjęcia.
      Zdjęcia robię lustrzanką Nikon, ale rzeczywiście sam aparat to nie wszystko trzeba jeszcze mieć do tego smykałkę. Ja cały czas się uczę, chciałabym mieć jeszcze lepsze zdjęcia :)

      Makaron z wieprzowiną jest rzeczywiście apetyczny i tak smakuje :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. piękne zdjęcie, pasta wygląda świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. właśnie wcinamy pyyyyyyyyyyyszne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że smakuje.
      "Na zdrowie" - zostaje mi życzyć!!!

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...