środa, 6 marca 2013

Koktajl pomarańczowy z imbirem


Szybki i prosty sposób na przygotowanie zdrowego i pożywnego koktajlu, który doskonale sprawdzi się na drugie śniadanie.
Koktajl ten dodaje energii i poprawia humor - sprawdźcie sami! 

Składniki:
  • miąższ z 1 pomarańczy
  • 200 ml jogurtu naturalnego
  • 1-2 łyżeczki miodu
  • plasterek imbiru
  • odrobina skórki z otartej pomarańczy

Sposób przygotowania:
Miąższ z pomarańczy wraz z plasterkiem imbiru miksujemy w blenderze, dodajemy jogurt naturalny oraz miód do smaku i miksujemy dalej do uzyskania gładkiego, jedwabistego koktajlu.
Wlewamy do szklanek, a na wierzchu przybieramy odrobiną skórki ze otartej pomarańczy. Smacznego!

16 komentarzy:

  1. Taki koktajl zawsze chętnie wypiję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super! wygląda bardzo słonecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam koktajle, jakoś nigdy nie pomyślałam, żeby wzbogacić taki o świeży imbir :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olka - koniecznie nadrób i wypróbuj tego połączenia :)

      Usuń
  4. Łączyłam pomarańcze i imbir w herbacie, ale nie pomyślałam, żeby zrobić taką mieszankę w koktajlu... Na pewno to nadrobię, bo wygląda pysznie i pewnie jeszcze lepiej smakuje! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślinka Cieknie - w takim razie musisz nadrobić i wypróbować mojego pomysłu na koktajl :)

      Usuń
  5. Pysznie się prezentuje, no i pozytywnie nastraja tymi kolorami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moni taki był mój zamiar przy przygotowywaniu tego koktajlu :) Czekam na wiosnę :)

      Usuń
  6. Pomaracze i imbir to moje ukochane połączenie. Na pewno smakowało pycha:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor iście wiosenny:) Pomarańcza i imbir w takim koktajlu to super połączenie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. madlene17 dziękuję bardzo za miły komentarz :)

      Usuń
  8. dzisiaj wypróbuję :) to połączenie mnie bardzo zaintrygowało - rozgrzewający imbir i orzeźwiająca pomarańcza, ciekawe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie to połączenie bardzo smakuje, mam nadzieję, że i Tobie zasmakuje!

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...