wtorek, 26 lutego 2013

Muffinki kakaowe



Szybkie i proste w przygotowaniu muffiny kakaowe, które zawsze wychodzą. 
Im bardziej niedbale je wykonany, wymieszamy składniki, tym lepsze. 

Składniki:
  • 250 g mąki
  • niepełna szkl. cukru
  • 3 kopiaste łyżki kakao naturalnego
  • 1 łyżeczka proszku do pieczenia
  • 1 szkl. mleka
  • 1/2 szkl. oleju
  • 2 jajka

Sposób przygotowania:
Wszystkie suche składniki, a więc mąkę, cukier, proszek do pieczenia i kakao mieszamy ze sobą w misce.
W drugim naczyniu mieszamy ze sobą mokre składniki: jajka, mleko i olej.
Mokre składniki wlewamy do suchych i szybko, niedbale mieszamy.
Ciasto wlewamy do papilotek lub foremek na muffiny i pieczemy w temp. 200°C przez 20 minut. Smacznego!

58 komentarzy:

  1. Super babeczki! I te charakterystyczne pęknięcia ! Pychota :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Misiu :) Polecam są pyszne!

      Usuń
  2. Pięęęękne i takie wyrośnięte :)
    Powiedz mi proszę czy były puszyste, czy bardziej takie zbite? bo szukam przepisu na puszyste a ciągle wychodzą mi zbite :((((
    http://zaczynamyoddeseru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko te muffiny są dość puszyste i wilgotne :)

      Usuń
  3. Dziękuję bardzo za odpowiedź :)
    Więc zapisuję do wypróbowania :)
    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na ile to jest muffinek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z podanej ilości składników wychodzi 12 muffinek :)
      Ilość zależy także od wielkości foremek czy papilotek :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
    2. mi wyszło ~ 28

      Usuń
    3. 28? To spora ilość - więc pewnie pieczone były w mini foremeczkach. Dziękuję za komentarz i skorzystanie z przepisu :)

      Usuń
  5. Te babeczki zawsze się udają! :)
    Ilekroć chcę upiec muffinki, zawsze odwołuję się do tego przepisu. Często je urozmaicam, dodając np. marmoladę jako nadzienie czy białą czekoladę na wierzchu.
    Zastanawiam się czy by się udały z tego przepisu 'białe muffinki' - zamiast kakao, zwiększając odpowiednio ilość mąki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu M. bardzo się ciesze, że korzystasz z mojego przepisu i wychodzą Ci muffiny.
      Jeśli chcesz przygotować "białe muffiny" skorzystaj z przepisu na waniliowe muffiny z rabarbarem i kruszonką - przepis jest tez pyszny (http://kuchnianaobcasach.blogspot.com/2013/05/waniliowe-muffiny-z-rabarbarem-i.html)

      Usuń
  6. Robiła je siostra, zrobiłam i ja są PYCHAAAA! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę i dziękuję za skorzystanie z przepisu :)
      Dziękuję za komentarz i zapraszam po inne inspiracje :)

      Usuń
  7. Naprawde świetne muffiny
    Zachęcam do wypróbownia

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dziękuję za miły komentarz i za rekomendację, cieszę się, że muffiny smakowały :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szybko i pysznie. Polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super przepis! Mężowi zachciało się "coś" słodkiego, kliknąłem w Google łatwe muffiny kakaowe, wyskoczyła kuchnia na obcasach i za pół godzinki juz jedzone :-) pyszne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za wypróbowanie przepisu.
      Moja radość jest niezmierna, gdy mogę przeczytać takie miłe komentarze, tym bardziej, jeżeli smakowało!
      Zapraszam do częstszych odwiedzin po inne smaczne przepisy!

      Usuń
  11. skorzystałam z przepisu, dziękuję bardzo;)

    kreatywnaplaneta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo proszę - dziękuję za skorzystanie z przepisu :)

      Usuń
  12. Po prostu najeść się nie można. Takiego przepisu ze świecą szukać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za wspaniałą opinię! Dziękuję za skorzystanie z przepisu i zachęcam do wypróbowania innych ;)

      Usuń
  13. Jutro robię. Mam nadzieję, że się udadzą. Trzymajcie kciuki kochani! <3
    Zdjęcia muffinek - CUDOWNE *-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa :)
      Muffinki napewno się udadzą, zawsze wychodzą!

      Usuń
  14. Wyszły idealnie! Dziękuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Używać cukru typu kryształ, czy cukru pudru? Czy kryształ będzie wyczuwalny po upieczeniu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cukier nie będzie wyczuwalny, ale najlepiej jest używać drobnego cukru - ja takiego używam :)

      Usuń
  16. Nie miałam nic słodkiego to wypróbowałam dziś ;) Wyszły ładnie, choć następnym razem dam więcej cukru albo trochę słodkiego kakao :) moja siostra dodaje do środka marmolady i też fajnie wychodzą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem muffiny są słodkie, szkl. cukru to wystarczająca ilość, ale to oczywiście kwestia gustu. Natomiast nie dodawałabym słodkiego kakao, bo to napój kakaowe, który prócz kakao naturalnego zawiera inne składniki, w tym zagęstniki, które mogą spowodować, że muffiny nie udadzą się, nie ryzykowałabym, ale decyzja należy do Ciebie :)

      Usuń
  17. Ja zrobiłam truskawkowe muffinki podobne składniki jak Twoje i wyszły super :)
    Opublikowałam na blogu przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zrobiłam dzisiaj do szkoły muffinki, ozdobiłam je m&m-sami i smakują i wyglądają super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. WirtualBB, ozdobione m&m-sami muszą super wyglądać :) Pewnie koleżanki w szkole pozazdrościły takich łakoci :)

      Usuń
  19. Polecam je piec z 15 minut jeśli nalaliście do foremek tak do połowy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciasta nalewamy do 3/4 wysokości foremek, wtedy wyrosną wyższe i będą wilgotne w środku :) Pieczemy przez około 20 minut.

      Usuń
  20. Moż być 1 jajko ? Prosze o szybką odpowiedź

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może być, ale dodaj 1-2 łyżki mleka jeśli ciasto wyjdzie za gęste

      Usuń
  21. Dzisiaj zrobilam i sa pychaaaa ! Super przepis, ja dodalam dzem malinowy. Napewno wyprobuje inne przepisy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi!
      Zapraszam do wypróbowania innych przepisów :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  22. Świetny przepis, na pewno wytestuje!
    Chciałabym tylko wiedzieć jakiego oleju użyłaś i czy możnaby np użyć cukru trzcinowego albo ksylitolu? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używam oleju rzepakowego - jest zdrowy i idealny do wypieków, a zamiast cukru białego możesz użyć trzcinowego lub brzozowego (ksylitolu).
      Pozdrawiam!

      Usuń
  23. Babeczki są przepyszne i proste w przygotowaniu. Moja 10-letnia córka sama je przyrządziła. Smakowały wszystkim domownikom :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brawo dla córci!
      Dziękuję za komentarz i przygotowanie muffin z mojego przepisu :)

      Usuń
  24. Ile około muffinek wychodzi z tego przepisu? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agath, z przepisu wychodzi około 14 muffinek klasycznej wielkości :)

      Usuń
  25. O jak milo, ze znalazlam taki przepis i szczesliwa jestem, bo takich mufinek zazyczyl sobie moj synek do przedszkola. Bede piekla w weekend tylko jeszcze na gore ma byc czekolada + lentilki i mam nadzieje, ze nie wyjda za slodkie.
    DZIEKUJE!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także ostatnio musiałam napiec podwójną ilość, bo syn zażyczył sobie, bo zgłosił się jako ochotnik, że mama upiecze i zaniósł do Kościoła, bo zbierali pieniądze na coś :) Niósł jeszcze gorące!

      Usuń
  26. Znalazłam ten blog i przepis na nim zupełnie przypadkowo, a że dziś akurat miałam chęć na coś słodkiego, to postanowiłam wypróbować Twój przepis. Muffinki wyszły pyszne, nie bardzo słodkie, co mnie zadowala, bo nie przepadam za cukrem. Polecam przepis i serdecznie pozdrawiam.
    Agata :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko, bardzo cieszę się, że znalazłaś na moim blogu to, czego szukałaś, choć przypadkiem. Mam nadzieję, że będziesz od tej pory moim gościem. Zapraszam do korzystania z przepisów!

      Usuń
    2. Oczywiście, że będę Twoim gościem i chętnie skorzystam z przepisów. Może się coś nauczę o blogowaniu, bo sama jestem świeżym blogerem, choć mój blog to zupełnie inne klimaty :)

      Usuń
  27. Sa świetne! Na pewno wypróbuję ;)
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie http://pinkglasseskaroliny.blogspot.com/
    PS: Obserwuję, liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń
  28. Babeczki pierwsza klasa, każdemu przypadną do gustu :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...