piątek, 18 stycznia 2013

Sałatka z pieczarek z jajkiem, kukurydzą i szczypiorkiem


Kolejna propozycja sałatki imprezowej, która świetnie sprawdzi się także na kolację. Szybka propozycja i bardzo smaczna.
A jaka jest Wasza ulubiona sałatka z pieczarkami?

Składniki:
  • 500 g świeżych pieczarek
  • 4 jajka
  • 1 puszka kukurydzy
  • pęczek szczypiorku
  • 3 łyżki majonezu
  • sól morska
  • pieprz czarny świeżo mielony

 Sposób przygotowania:

Pieczarki oczyszczamy, kroimy na mniejsze kawałki, blanszujemy we wrzątku, odcedzamy i studzimy. Jajka gotujemy na twardo, studzimy, obieramy i kroimy na mniejsze kawałki. Szczypiorek myjemy i siekamy. Kukurydzę odsączamy z zalewy. Wszystkie składniki wkładamy do miski, dodajemy majonez i mieszamy. Na koniec doprawiamy do smaku solą i pieprzem i ponownie delikatnie mieszamy. Odstawiamy do lodówki do schłodzenia. Smacznego!

11 komentarzy:

  1. Bardzo fajna ta sałatka. Taka świeża i kolorowa, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kruszyna - bardzo dziękuję :) Cieszę się, że moja kolorowa sałatka podoba Ci się :)

      Usuń
  2. Zdjecie nie przedstawia juz wymieszanej salatki z majonezem. A ta, po takim zabiegu nie wyglada apetycznie. Kazdy dobry kucharz wie, ze wzrok daje apetyt.
    Proponuje wiec, nie mieszac z majonezem tylko polac i przybrac odrobina pietruszki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety sałatka jest wymieszana - proszę się przyjrzeć dokładnie- i moim zdaniem źle nie wygląda, a na wierzchu sałatki ułożyłam kilka kawałków jajka i posypałam kilkoma ziarenkami kukurydzy i szczypiorkiem.

      Tak w ogóle to ja nie jestem kucharzem, ale staram się by moje potrawy wyglądały smakowicie, proszę obejrzeć bloga!

      Miło by było jakbyś się osobo przedstawiła!

      Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Poza tym, tak dla wiadomości, zdjęcie to zostało wyróżnione tytułem zdjęcia tygodnia w Doradcy Smaku :)

      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Kolorowo i smacznie, ja robię taką samą, tylko bez kukurydzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Czarodzielnica :)
      Koniecznie wypróbuj z kukurydzą, jest bardzo smaczna :)

      Usuń
  4. mufinka a jak długo blanszujesz pieczarki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Izulko - pieczarki zalewamy wrzątkiem na kilkanaście sekund i po chwili odcedzamy.

      Usuń
  5. Dziękuję za odpowiedź :) Sałatka właśnie się robi ;) Jutro zrobię sałatkę z roszponką i ciecierzycą ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że skorzystałaś z przepisu!
      Sałatka z roszponką i ciecierzycą jest także bardzo smaczna.
      Życzę smacznego Izulko!

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...