piątek, 25 stycznia 2013

Jajka sadzone z pieczarkami



Dzisiaj idealny sposób na tani, bezmięsny i szybki obiad. Jajka takie możecie podać także na śniadanie.

Składniki:
  • 10-12 pieczarek
  • 4 jajka
  • 1 cebula
  • natka pietruszki
  • sól morska
  • pieprz czarny świeżo mielony
  • 1 łyżka oliwy
  • 1 łyżka masła

Sposób przygotowania:
Cebulę kroimy w półplasterki.
Oliwę i masło rozgrzewamy na patelni, dorzucamy cebulę i smażymy aż stanie się szklista. Dodajemy oczyszczone i pokrojone w ćwiartki pieczarki i smażymy do miękkości.
Na koniec dodajemy posiekaną natkę pietruszki i wbijamy jaja.
Smażymy na wolnym ogniu aż się zetną jajka.
Doprawiamy solą i świeżo mielonym pieprzem.
Smacznego!

13 komentarzy:

  1. Ciekawy sposób na jajka sadzone, na pewno lepsze niz zwykle:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też dziś na obiad jajka, ale w postaci kotletów, zapraszam:)

      Usuń
    2. Karola - o niebo lepsze :) Doskonale będę się komponowały z ziemniakami puree i surówką, np. z pekinki :)

      Usuń
  2. Prostota, która zawsze jest pyszna ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. ale miałaś pyszne śniadanie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obiad, ale na śniadanie też jest idealne :)
      Dziękuję qwert123 :) Pozdrawiam

      Usuń
  4. Jak patrzę na to zdjęcie nie mogę się powstrzymać:) jutro na śniadanie jajka i już:)

    OdpowiedzUsuń
  5. robiłam ostatnio coś podobnego, podsmażyłam cebulkę, dorzuciłam pieczarki, doprawiłam prowalsalskimi a na koniec wrzuciłam trochę fety

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubie proste posiłki. Pieczarki i pietruszka zielona-zawsze!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magda - ja także lubię to połączenie :) Dziękuję!!!

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...