niedziela, 23 grudnia 2012

Świąteczna dekoracja stołu - pomarańcze z goździkami


Uwielbiam świąteczne dekoracje własnoręcznie przygotowane. 
To idealna propozycja na przyozdobienie świątecznego stołu lub stroika. 
Ta dekoracja jest bardzo prosta do zrobienia, a efekt jest fantastyczny, nie tylko pięknie się prezentuje, ale pięknie pachnie.

Potrzebne będą:
  • świeże pomarańcze
  • goździki
  • kartka papieru
  • nożyczki
  • ołówek

Sposób przygotowania:
Na kartce papieru rysujemy kształt jaki chcemy mieć na pomarańczy.
Ja wybrałam kształt gwiazdki.
Wycinamy.
Gotowy szablon przykładamy do pomarańczy, możemy go obrysować lub wyciąć nożykiem, choć nie jest to konieczne.
Ja wykorzystałam szablon, wzdłuż którego powbijałam goździki.
Jeżeli natomiast obrysujemy lub wytniemy nożykiem kształt, to goździki wbijamy w pomarańcze wzdłuż przygotowanego wzoru.
Gotowa ozdoba świątecznego stołu pięknie pachnie przez całe święta.

4 komentarze:

  1. Unoszący sięzapach goździków wbitych w mandarynkę/pomarańczę - kocham! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, nastraja bardzo świątecznie swym zapachem :) Uwielbiam ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też robię taką dekorację świąteczną ,zapach cudowny. Kiedy robię sok z pomarańczy to połówki wykorzystuję też na dekorację , jako oświetlenie stołu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piotrze, to świetny sposób na recykling! Brawo!

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...