niedziela, 2 grudnia 2012

Sałatka z białej rzodkwi z granatem i jogurtem


Zapewne lubicie rzodkiew ze śmietaną. 
Ja tym razem trochę poeksperymentowałam i mam dla Was innowacją propozycję na klasyczną sałatkę z rzodkwi. 
Dzisiaj wersja w odświeżonej odsłonie z dodatkiem granatu, który znakomicie komponuje się z rzodkwią, nadają sałatce nowego smaku. 

Składniki:
  • 1 biała rzodkiew
  • 1 owoc granatu
  • 100 ml jogurtu naturalnego
  • pieprz kolorowy
  • sól morska

Sposób przygotowania:
Rzodkiew myjemy, obieramy i kroimy w cienkie plasterki.
Granat obieramy i wyciągamy z niego słodkie pesteczki.
Jogurt przyprawiamy solą i pieprzem.
Pokrojoną w cienkie plasterki rzodkiew układamy na półmisku, polewamy jogurtem i posypujemy pestkami granatu.
Smacznego!

5 komentarzy:

  1. Jeśli cos jest z granatem to jest to stworzone dla mnie! Wygląda smakowicie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję ślicznie za komentarz :) Sałatka rzeczywiście jest smakowita, a pestki granatu wyglądają niczym rubiny na tej sałatce :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna, zdrowa i śliczna! Jednym słowem idealna!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prosta sałatka i na pewno pyszna:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kucharnia, Anna - Maria i Marila dziękuję bardzo :) Cieszę sie, że podoba Wam się moja sałatka - lekka i zdrowa!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...