wtorek, 27 listopada 2012

Wyniki konkursu z Big - Active



Serdecznie dziękuję Wam za tak liczny udział w konkursie. Było naprawdę wiele ciekawych odpowiedzi, więc wybór nie był prosty.

Nagrodzone przeze mnie osoby to:

Żaneta Trzaskowska
Paweł Ignaszak
ivanotta
Ribesium
Miss_ Alexandrina
Marta Stolorz
Agnieszka Słomczewska
Aleksandra Kałuzińska
Agnieszka Chrzanowska
Justyna Niemirowska

Gratuluję wszystkim zwycięzcom!

Zwycięzców proszę o podanie w terminie 7 dni adresów do wysyłki nagród na adres mufinka79@wp.pl


7 komentarzy:

  1. gratuluję zwycięzcom i zapraszam do mnie, do herbatki stevia się przyda :) http://www.quchniawege.blogspot.com/2012/11/sodkosci-na-swieta-stevija-i-ja-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje :)
    szkoda, że się nie udało :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alineczka - przykro mi, że się nie udało, wybór nie był prosty, wiele prac mi się podobało, każdemu dałabym nagrodę, ale miałam do rozdania 10. Może następnym razem się uda. Pozdrawiam!

      Usuń
  3. WoW! Brawo dla wszystkich i sama dziękuję :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ale sie ciesze i dziekuje, adresik juz leci. pozdrawiam i gratuluje pozostalym zwyciezcom :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo się ciesze i dziękuje :)) Gratulację dla pozostałych zwycięzców :))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...