sobota, 17 listopada 2012

Pierś kurczaka w chrupiącym boczku


Dzięki temu prostemu zabiegowi, jakim jest owinięcie mięsa kurczaka plastrami boczku, czyni, że mięso jest soczyste i delikatnie, ma także delikatny posmak boczku, a boczek jest chrupiący. 
Szybkie, proste i efektowne podanie kurczaka.  

Składniki:
  • 2 piersi z kurczaka
  • 8 plastrów boczku wędzonego
  • tymianek 
  • sól morska
  • pieprz czarny świeżo mielony
dodatkowo:

Sposób przygotowania:
Każdą pierś kurczaka należy przekroić wzdłuż na pół, tak by otrzymać 2 kawałki fileta.
Natrzeć solą, pieprzem i tymiankiem świeżym lub suszonym.
Każdy kawałek piersi owinąć dwoma plastrami boczku.
Smażyć na rozgrzanej patelni z każdej strony po około 2-3 minuty.
Kurczaka podałam z ryżem z dodatkiem groszku i marchewki.
Smacznego!

6 komentarzy:

  1. Fajny jest ten ryż, a mięsa w boczku jeszcze nie robiłam, muszę kiedyś zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kruszynko - dziękuję i koniecznie wypróbuj ten sposób podania kurczaka :)

      Usuń
  2. Bardzo apetyczny kawałek mięsa. Nie owijałam jeszcze niegdy boczkiem ale wezmę go pod uwagę przy kolejnym gotowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Sylka_rafcio musisz koniecznie wypróbować ten sposób zaserwowania kurczaka :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. super ten ryż :) nie słyszałam wcześniej o SyS, mają naprawdę ciekawe produkty~! ogólnie Twój przepis przypomniał mi moją kolację zaręczynową <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ribesium bardzo się cieszę, że moja potrawa przypomniała Ci tak wielką chwilę, jaka są zaręczyny.:) Pozdrawiam!

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...