czwartek, 22 listopada 2012

Nominacja do Liebster blog award 2012



Otrzymałam nominację do Liebster blog Award, za co bardzo dziękuję. Jest to dla mnie bardzo ważne wyróżnienie. Wiem, że jest ktoś kto docenia moją pracę, pasję i podoba się Wam mój blog. Zaproszenie dostałam od bloga Kuchenne igraszki i Kuchni Sabiny, za co serdecznie dziękuję.

Zasady

Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechniania. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cie nominował.

Moje pytania od Kuchennych igraszek:

1. Lubisz przygotowywać bardziej obiady czy kolacje?
    odp. Trudne pytanie, bo uwielbiam obie pory podawania posiłków.
2. Jakiej przyprawy używasz najczęściej?
    odp. Pieprz świeżo mielony, nie kupuję mielonego, gdyż nie ma smaku. Uwielbiam także zioła.
3. Jak długo zajmuje Ci stworzenie wpisu na bloga?
    odp. Coraz mniej czasu, dochodzę do wprawy. Myślę, że kilkanaście minut, by wszystko było na tip - top.
4. Jak zachęcasz innych do odwiedzenia Twojego bloga?
   odp. Nikogo nie zachęcam, nie namawiam, zagląda każdy ten komu podoba się moja pasja do gotowania.
5. Czy to Twój jedyny blog?
    odp. Tak.
6. Lato czy zima?
    odp. Zdecydowanie lato!
7. Kuchnia chińska czy włoska?
    odp. Włoska, choć od chińskiej nie stronię.
8. Lubisz indyjskie przyprawy?
    odp. Tak, to są moje smaki.
9. Jak często przyrządzasz rybę?
    odp. Zdecydowanie za rzadko, bo je uwielbiam.
10. Co najlepiej Ci wychodzi w kuchni?
    odp. No jak co, gotowanie!
11. Twój ulubiony blog?
    odp. Dorota smakuje.


Moje pytania od Kuchni Sabiny:

1. Wigilia czy Wielkanoc?
    odp. Kocham oba święta, ale chyba bardziej Wigilię.
2. Mój ulubiony blog?
    odp. Dorota smakuje.
3. Przystawka czy deser?
    odp. Chyba deser, bo uwielbiam słodkości.
4. Książka kucharska czy program w telewizji?
   odp. Uwielbiam ilustrowane książki kucharskie. 
5. Warzywa czy mięso?
    odp. Ciężkie pytanie, bo jestem mięsożernym i warzywnożernym człekiem.
6. Danie, którego nigdy nie jadłam?
    odp. Zdecydowanie czernina.
7. Danie, które uwielbiam?
    odp. Jest ich naprawdę wiele, zresztą zawsze coś modyfikuję i nigdy nie robię tak samo tej samej potrawy.
8. Kuchnia mamy czy babci?
    odp. Nie odpowiem na to pytanie, bo uwielbiam obie kuchnie, z nich czerpię moje inspiracji i na tych potrawach się wychowałam.
9. Krewetka czy karkówka?
    odp. Wybieram krewetkę.
10. Jak często gotujesz dla bliskich?
    odp. Kilka razy dziennie, codziennie!
11. Zioła suszone czy własne z ogródka?
    odp. Używam obu, a własne hoduję na kuchennym parapecie.


Moje pytania do nominowanych autorów blogów:

1. Co daje Ci prowadzenie bloga?
2. Twoje popisowe danie to?
3. Jakie emocje towarzyszą Ci podczas gotowania?
4. Teatr czy kino?
5. Ulubiona książka?
6. Ulubiona przyprawa?
7. Co powinnam zmienić na swoim blogu?
8. Czym się zajmujesz, gdy nie gotujesz?
9. Ulubiona pora roku?
10. Jaka potrawa ostatnio Ci nie wyszła?
11. Na słodko czy na słono?

Moje nominacje:


Jeśli ktoś ma ochotę (spoza osób nominowanych) może odpowiedzieć na moje pytania, zapraszam do zabawy - w ten sposób będę mogła Was bliżej poznać!

4 komentarze:

  1. bardzo dziekuję za wyróznienie
    swojeodp dołączyłam do wpisu z wcześniejszą nominacją
    http://smakuje.blox.pl/2012/11/Nominacja-do-Liebster-blog-award-2012-i-kilka.html
    pozdrawiam serdecznie :)
    Dorota

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo dziękuję - chyba się złamię i coś napiszę skoro są takie osoby, które mnie nominują to może także poczytają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. serdecznie dziękuję za wyróżnienie!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...