niedziela, 25 listopada 2012

Kawa pomarańczowo - cynamonowa



Szybka propozycja na zimne dni, doskonale rozgrzewa, pięknie pachnie cynamonem, a dzięki pomarańczy przywołuje trochę lata do ponurych i zimnych dni. 
Polecam!
Przepis ten został nagrodzony przez Jacobs -  przepisy na kawę znajdziecie na tej stronie 

Składniki:
  • 1,5 łyżeczki kawy rozpuszczalnej
  • 100 ml wody
  • 1 łyżeczka cukru trzcinowego
  • 6 łyżeczek soku ze świeżo wyciśniętej pomarańczy
  • 2 łyżeczki likieru pomarańczowego
  • szczypta cynamonu
  • szczypta otartej skórki z pomarańczy

Sposób przygotowania:
Do gorącej wody dodajemy kawę, cukier i cynamon, mieszamy.
Dodajemy sok z pomarańczy oraz likier, ponownie mieszamy i przelewamy do filiżanki.
Wierzch kawy delikatnie posypujemy cynamonem i skórką z pomarańczy.
Podajemy gorącą.
Smacznego!


8 komentarzy:

  1. Ta kawa musi smakować cudownie :) Nuta pomarańczy i alkoholu... Mmm. Muszę spróbować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Whiness koniecznie wypróbuj ten przepis na kawkę. Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Normalnie aż mi się tej kawki chce, teraz i już!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. jako kawoholiczka.. byłabym zachwycona. najbardziej oczywiście, gdyby ktoś zrobił taką kawę dla mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Justyna i asieja zapraszam w takim razie do mnie na kawusię, ja zrobię!

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam rozgrzewające i aromatyczne, "zimowe" jak ja to nazywam (;)) przepisy na kawę. na pewno ten wypróbuję, bo cynamon uwielbiam :D a cukier trzcinowy jest genialny, biały niech się schowa :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi pomarańcza pachnie Świętami :) Cudnie musi taka kawa rozgrzewać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gin - mnie także ta kawa przywołuje na myśl święta - wspaniale pachnie i cudnie smakuje - polecam!

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...