środa, 3 października 2012

Sznycel z szynki w owsianej panierce



Dostałam bardzo ładny kawałek szynki, z której miał powstać gulasz. 
Gulasz powstał, ale dodatkowo przygotowałam sznycle, ale tym razem postanowiłam zrobić je w owsianej panierce, która bardzo smakuje moim domownikom. 
Polecam!

Składniki:
  • 3 dość grube plastry szynki wieprzowej
  • sól morska
  • pieprz młotkowany z kolendrą
  • 2 małe jajka
  • mąka do panierowania
  • 10 łyżek otrąb owsianych
  • 5-6 łyżek płatków owsianych
  • 5 łyżek bułki tartej

Sposób przygotowania:
Plastry z szynki rozbić, posypać solą i pieprzem młotkowanym z kolendrą.
Przygotować trzy talerze.
Na jeden wsypać mąkę, na drugi mieszankę z otrąb, płatków owsianych i bułki tartej, na trzecim rozkłócone jajka.
Sznycle panierować kolejno w mące, jajku i mieszance z otrąb i płatków.
Smażyć na rozgrzanym oleju z obu stron na złoty kolor.
Smacznego!

3 komentarze:

  1. Wyglądają baaardzo chrupiąco, fajne te lidlowskie przepisy, panierkę już zgapiłam i wypróbowałam, bardzo dobra:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja jest troszkę inna niz ta z LIDL, i chyba mięsko też inne niż moje :) Ale rzeczywiście panierka jest super!

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...