piątek, 28 września 2012

Tydzień francuski w LIDL


Otrzymałam dzisiaj przesyłkę z produktami spożywczymi, które będą dostępne w sieci sklepów LIDL w całej Polsce od poniedziałku 1 października 2012 r. podczas trwania Tygodnia francuskiego. Jeśli macie ochotę wypróbować tych i innych specjałów kuchni francuskiej zapraszam do odwiedzenia LIDL już w poniedziałek. 

Ofertę możecie już zobaczyć w gazetce, która jest dostępna na stronie LIDL Polska. 

Ja już wypróbowałam te smakołyki i szczerze polecam, są naprawdę dobrej jakości. Przypominają mi o niezapomnianych chwilach, które spędziłam w Paryżu w 2000 r. na powitaniu Nowego Roku. Zajadałam tam się nie tylko pysznymi bagietkami, croissantami, pasztetami i serami, ale także pysznymi musztardami, czekoladkami i dobrym winem!

Nie zapomnijcie więc pobiec do LIDL-a!!!

7 komentarzy:

  1. pewnie po coś się wybiorę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny prezent,też wybiorę się do Lida po te pyszności:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale przyjemna paczka ; ) Muszę się wybrać po sery : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię tygodnie tematyczne w lidlu, jutro na pewno się wybiorę po jakieś francuskie przysmaki:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...