piątek, 10 sierpnia 2012

Tosty z mozzarellą, pomidorkami i bazylią


Składniki:
  • 8 kromek chleba tostowego pełnoziarnistego
  • 1 kulka sera mozzarella (125 g)
  • 4-5 pomidorków koktajlowych lub cherry
  • świeże listki bazylii
  • pieprz kolorowy
  • sól morska
  • 1 ząbek czosnku
  • olej do smażenia

Sposób przygotowania:
Na 4 kromki chleba tostowego układamy po 2-3 plastry sera mozzarella, kilka plastrów pomidorka, dość sporo posiekanych, ale nie za drobno listków bazylii.
Posypujemy solą i świeżo mielonym pieprzem kolorowym (ja rozdrabniam pieprz w moździerzu). Delikatnie posypujemy drobniutko posiekanym czosnkiem.
Przykrywamy drugą połową kromek chleba, dociskamy.
Smażymy na patelni na oleju z obu stron na złoty kolor.
Podczas smażenia lekko kromki dociskamy do siebie, by obie części zlepiły się.
Podajemy od razu, możemy przekroić na pół.
Smacznego!

3 komentarze:

  1. kiedyś miałam taką fazę że jadałam codziennie :P
    pozdrawiam ciepło,
    szana,
    www.gastronomygo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam pełnoziarniste tosty. :)Z mozzarellą i pomidorem są najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja robiłam podobne,ale tosty przed smażeniem moczyłam w jajku.Też były pyszne :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...