wtorek, 24 lipca 2012

Testuję zupę cebulową SyS


Wczoraj otrzymałam przesyłkę od firmy SyS.

Biorę udział w akcji testowania w roli degustatora naturalnej zupy cebulowej Babci Zosi firmy SyS, do której zostałam wybrana.  

W paczce znajduje się zupa cebulowa w opakowaniu zastępczym z uwagi na fakt, iż zupa dopiero na jesień wchodzi na rynek oraz dodatkowo krupnik. 

Zupy Babci Zosi to zupy przygotowane wyłącznie na bazie naturalnych składników, bez użycia konserwantów i barwników, zawiera suszone warzywa z upraw firmy SyS, którą się zajmuje. Więcej informacji na temat firmy SyS oraz produktów znajdziecie na tej stronie http://sysiak.pl/

Zupy Babci Zosi to szybki i łatwy sposób na przygotowanie pożywnego, aromatycznego i pełnowartościowego posiłku dla całej rodziny. Zupy Babci Zosi są odpowiednie również dla wegetarian i dzieci. Można je doprawić wedle własnego gustu, na swój sposób, zaprawić śmietaną lub podać z mięsem. 

Wyniki testu już niebawem i moja recenzja o smaku zupy cebulowej Babci Zosi firmy SyS. 

2 komentarze:

  1. Ja juz przetestowałam a moja recenzja na blogu zapraszam http://sprawdzaneipolecane.blogspot.com/
    Obserwuję!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam, widziałam....Dziękuję :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...