środa, 25 lipca 2012

Nagroda z konkursu na mrożoną kawę



Dwa dni temu otrzymałam nagrodę z konkursu na mrożoną kawę od firmy Jacobs. Zwycięski przepis to  kawa mrożona z prażonymi migdałami Bardzo cieszę się z tej nagrody, a zestaw jest pokaźny, są w nim m.in.: kawa Jacobs Cronat Gold 200 g, 3 syropy smakowe do kawy po 50 ml, 2 szklanki z podwójnego szkła, 2 mieszadełka, 2 podstawki antypoślizgowe z metalową otoczką, 9 podkładek z przepisami na kawę mrożoną, foremka do lodu w kształcie ziaren kawy, ekskluzywna książeczka z przepisami na kawusię. Wszystko to zapakowane w Ice Caffee Box'ie. 

10 komentarzy:

  1. Super nagroda! Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję :) ja też startowałam ale niestety mi się nie udało

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje :) Zazdroszczę :)

    http://ilovecooking92.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam Twój przepis,nie tylko na stronie Jacobs :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję :) Wspaniały zestawik :))) a kawka która wygrała jest obłędna :)
    zdolnaś ty zdolnaś bestyjko :PPPP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i bez przesady :)
      Lubię kawkę i pokombinowałam i udało się wygrać 2 razy, w tym raz przepis został wybrany przepisem tygodnia :)

      Usuń
  6. Witam.

    Nie zechciałabyś odsprzedać zestawu? Albo chociaż podkładek?? :) :P

    Pozdrawiam,

    J.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już dawno po zestawie...
      Mam szklanki, mieszadełka i podstawki, ale ich używam :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...