piątek, 4 maja 2012

Sałatka Cezar z mandarynką


Dzisiaj nie za dużo miałam czasu, aby przygotować obiad. Miałam opakowanie Sałatki Cezar Knorr, którą postanowiłam przetestować, ale nieco ją  zmieniłam i zrobiłam po swojemu z dodatkiem pomidora i mandarynek. Wyśmienite połączenie składników sprawiło, że rodzince bardzo smakowało. Sałatka okazała się strzałem w dziesiątkę,  jest sycąca, kolorowa, smaczna  i zdrowa.

 Składniki:
  • 1/2 główki sałaty lodowej
  • 1 filet z piersi z kurczaka
  • 50 g sera żółtego
  • 2 mandarynki
  • 1 duży pomidor
  • 1 opakowanie Sos Sałatkowy Sałatka Cezar Knorr
  • 3 łyżki majonezu
  • sok z 1/2 cytryny

Sposób przygotowania:
Pierś z kurczaka pokrój w paseczki, przypraw delikatnie przyprawą do kurczaka i ulubionymi ziołami i usmaż na złoty kolor. Sałatę umyj i porwij na mniejsze kawałki, ułóż w misce lub na półmisku. Kawałek sera zetrzyj na tarce, resztę pokrój w cienkie słupeczki. Mandarynki podziel na kawałki, pomidora pokrój w kostkę. Przygotuj sos sałatkowy: do miseczki wsyp sos, dodaj majonez, starty ser i sok z połowy cytryny. Na sałacie układamy pomidora, polewamy sosem, na wierzch układamy kawałki kurczaka, słupki sera i mandarynki, a całość posypujemy grzankami czosnkowymi. Smacznego!

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...