środa, 21 marca 2012

Ruloniki naleśnikowe z farszem po chińsku



Dzisiejszy obiad to zwykły przypadek. Pomysł na takie naleśniki zrodził się w mojej głowie, kiedy myślałam, co zrobić na obiad. Miałam w lodówce mięso z gotowanego kurczaka z rosołu i mieszankę chińską w zamrażalniku. Naleśniki wyszły przepyszne. Szczególnie synkowi smakowały, prosił o dokładkę. Polecam, musicie koniecznie spróbować.

Składniki:
  • 10 naleśników
  • 350 g mieszkanki chińskiej
  • mięso z kurczaka gotowanego lub pieczonego (tyle ile zostało z obiadu lub rosołu)
  • 1 cebula
  • 1/2 pęczka szczypiorku
  • 2 łyżki natki pietruszki
  • 2 łyżki sosu sojowego
  • 3-4 łyżki sosu chili słodko-pikantnego
  • 1 łyżeczka sosu grzybowego

Sposób przygotowania:
Mięso z kurczaka obieramy i kroimy. Ja użyłam kurczaka z rosołu niedzielnego. Cebulę kroimy w kosteczkę i smażymy. Dodajemy mieszankę chińską i smażymy chwilkę, tak by warzywa były lekko twardawe. Pod koniec smażenia dodajemy kurczaka. Przyprawiamy sosem sojowym, sosem grzybowym oraz dodajemy sos słodko pikantny. Oczywiście proporcje sosów są wg uznania. Chwileczkę smażymy by smaki przeszły razem. Na koniec dodajemy pokrojony szczypiorek i natkę pietruszki. Farsz nakładamy na przygotowane wcześniej naleśniki i zawijamy. Przed podaniem ruloniki podsmażyć na patelni lub podgrzać w mikrofalówce. Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...